* Warme goede kleding gezocht*

Gezocht: warme kleding voor mannen in de leeftijd van 18-60 jaar. Voor de 64 mannelijke vluchtelingen die tijdelijk verblijven op de asielboot in Ridderkerk van december tot en met februari 2022, is lekkere warme kleding nodig voor in ons koude kikkerlandje.

Bij warme goede kleding kunt u denken aan winterjassen, lange broeken, truien, t-shirts, sportkleding , (sport)schoenen, ondergoed en sokken. Eventueel ook zwemkleding, zodat er eventueel een activiteit kan plaatsvinden in het zwembad.

Wie heeft goede warme kleding die niet meer wordt gebruikt en vindt dit een mooie initiatief en doel?

Als de vluchtelingen weggaan en er is nog kleding over, dan wordt dit gedoneerd aan de bewoners die dit goed kunnen gebruiken. Weggooien is zonde, duurzaamheid, recycling, maatschappelijke en sociaal zijn de woorden die van toepassing zijn in deze oproep.

U kunt uw kleding inleveren:

Elke woensdag van 11.30 tot 12.30 uur.

Uitdeelpunt IDB Voedselbank Ridderkerk

Koninginneweg 150 – kamer 13

Namens de vluchtelingen alvast hartelijk dank.